O nás

Příběh společnosti ARCHADIE s.r.o. začíná v roce 2007.

V létě toho roku zavítala zakladatelka a jednatelka společnosti Ing. arch.Kateřina Čechurová při svých zahraničních cestách do Turecka: k_763_1" Původně to bylo kvůli úplně jiným obchodům. Co jsem ale řešila, bylo : Bude tam horko, budu muset hodně pít a kam asi budu chodit na záchod? Představovala jsem si ty klasické turecké šlapky. Velmi rychle jsem pochopila, že nejenže najít čistý záchod zdarma není problém, ale navíc mají na všech mísách bidetovou trysku pro perfektní hygienu kdekoli a kdykoli. Tento produkt WC+BIDET 2v1 se mi zalíbil natolik, že jsem se rozhodla zprostředkovat jeho používání lidem v Čechách a na Slovensku. Pak už to byla jen otázka akce. Prověřit evropskou normu a kompatibilitu na naše prostředí, najít spolehlivého výrobce s dlouholetou tradicí a širokým portfoliem produktů, podepsat smlouvu o zastoupení a začít šířit informace o tomto jedinečném vynálezu."

Creavit a život v ARCHADII

 

ARCHADIE dnes...

Po 9 letech na trhu slouží WC+Bidet 2v1 místo  obyčejného záchodu již v mnoha desetitisících domácnostech, firmách, ubytovacích zařízení, lázní apod. Dodáváme produkty do celé České, Slovenské Republiky a Maďarska. Zaznamenáváme pozitivní zpětné vazby uživatelů a reklamace méně než 1%. Rozšířili jsme nabídku o celý sortiment produktů zn. Creavit. Každý rok uvádíme na trh zajímavé novinky. Neustále pracujeme na zlepšování nabídky – rozšiřujeme o nové designy, zdokonalujeme technickou podporu a servis. Snažíme se inspirovat k vyšší péči o hygienu a zdraví. Máte-li zájem o koupi našich produktů, přijměte pozvání do eshopu. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat

Příběh úspěchu značky Creavit začal v Zonguldaku. V roce 1963, bratři Çanakcılarové zasadili semena této společnosti s produkcí klasických nášlapných tureckých záchodů a umyvadel. V krátké době, s velkým úsilím, přesvědčením a vírou, se stal Çanakcılar Seramic jedním z předních výrobců Turecka prodávající sanitární zařízení a keramické zdravotní produkty. V roce 1980 byla aktualizována výroba v první továrně, v roce 1991 byla kvalita výrobků zvýšena s pecemi dovezenými z Německa a Velké Británie. V roce 1999 se stal lídrem v odvětví importem největší pece v zemi (111 m). Dnes Creavit produkuje 10% z celkové turecké výrobní kapacity sanitární zařízení a keramické zdravotních zařízení. Každá desátá koupelna v Turecku je korunována designem Creavit. S vývozním potenciálem asi 40%, Çanakcılar pokračuje v představování Creavit koupelen v dalších cca 40 zemích. Dnes má továrna 600 zaměstnanců, 400 kmenových a 5000 subdealerů a řadí se na třetí místo v produkci sanitárního zařízení v Turecku. Certifikaci (ISO 9001 certifikát systému managementu jakosti, německé LGA Norm shodě, Izrael Standards (SII) Compliance Certificate), bohatou historií, 12tiletou zárukou na své výrobky a důrazem kladeným na inovace je zřejmé, proč je Çanakcılar na popředí Turecké produkce sanitárních a zdravotních keramických zařízení. S oceněním " Consumer 2009 Quality Award", dokazují znovu, že jsou nejdůvěryhodnější značkou ve svém oboru.
Historie v přehledu:
1963: Výroba a marketing  tureckých toalet a umyvadel
1975: Výroba WC sedátka s názvem "Painted Stones"
1979: Rozhodnutí přesunout výrobu z "Painted Stones" na glazované keramické výrobky.
1980: První prefabrikované výroby (Gökcebey / Zonguldak)
1984: Nákup pozemku pro novou továrnu
1987: Umístění a založení nové továrny
1989: Uvedení výrobní linky nové továrny
1991: Uvedení nového  tunelu pece o délce 90m
1995: Import 70m3-Velikost Brisesco pece z Anglie
1997: Import 50m3-Velikost CDS sušárny Z Anglie
1998: Navýšení uzavřeného vnitřní provozu na 60.000 m2.
1999: Realizace největší importované pece Turecka (111 m délka)
2000: IObtaining ISO 9001 Systém řízení kvality
Získání osvědčení o shodě s německými LGA norem
Získání osvědčení o shodě v Izraeli standardů (SII)
Export potenciál až 23 zemí
2003: Zvýšení výrobní kapacity pro vývoz na 45%, s počtem exportovaných zemích převyšující 30
Koupelnový nábytek - Uvedení výrobních zařízení a zahájení marketingových aktivit
2004: Uvedení prvního vysokého stroje tlakového lití (porvair).
2005: Položení základů pro výrobu koupelnového nábytku
Vývoz více než do 50 zemí
2006: Zahájení výroby koupelnového nábytku v nové výrobně v Devrek / caydegirmeni.
Založení "Mithat Gokcebey - Mehmet Canakcı Odborná střední škola".
2007: Založení: "Gokcebey Mithat - Mehmet Canakcı Odborná vysoká škola"
Zahájení výroby kancelářskkého nábytku
2009: Oceněna jako nejdůvěryhodnější značka a získala "Consumers 2009 Quality Award".